BETROKKEN MET HET MUSEUM

EEN COLLECTIE DIE AADACHT BESTEEDT AAN 3 ASPECTEN

KUNST, GESCHIEDENIS EN TECHNIEK VAN HET GLAS…

De missie van het museum bestaat erin zijn collecties te valoriseren, bewaren en bekendheid te geven. Het streeft ernaar een zo breed mogelijk publiek te sensibiliseren voor een humanistische cultuur, voor de geschiedenis, voor creatief werk en voor de diverse uitdrukkingsvormen die zich doorheen de eeuwen manifesteerden. Deze educatieve en wetenschappelijke missie neemt vandaag meer dan ooit uiteenlopende vormen aan op het raakpunt van kennis en verbeelding, termen die onlosmakelijk met iedere handeling verbonden zijn.

• • Associeer uw imago met dat van een prestigieuze culturele instelling van de Stad Charleroi.

• • Profiteer mee van zijn bekendheid, zijn uitstraling en zijn geloofwaardigheid.

• • Ontwikkel een bevoorrechte en kwalitatieve communicatie met een nationaal en internationaal publiek.

• • Verzeker u van een constructief partnership dat een sterke identiteit uitstraalt door op middellange termijn uw krachten te bundelen met het Glasmuseum van Charleroi.
In ruil daarvoor biedt het Glasmuseum aan zijn partners een hele reeks tegenprestaties:

• • De aanwezigheid van het logo van de partner op promotiedrukwerk (persmededelingen, persdossiers, bijzondere pagina's, flyers, website …)

• • De mogelijkheid tot het organiseren van een public relations-evenement (diners, cocktails, public relations-activiteit…) in het Glasmuseum van Charleroi. Deze terbeschikkingstelling omvat privébezoeken van de tentoonstelling met gidsen van het museum evenals het toezichts- en schoonmaakpersoneel.

• • Privébezoeken met gidsen gedurende de week en in het weekend voor de werknemers en bevoorrechte klanten van het sponsorend bedrijf.

• • Gratis toegangstickets voor de tentoonstelling voor de werknemers en bevoorrechte klanten van het sponsorend bedrijf.

• • Tentoonstellingscatalogi.

• • De mogelijkheid voor het sponsorend bedrijf om het logo van het Glasmuseum van Charleroi en de banner van de tentoonstelling gedurende de volledige duur ervan online op zijn website te plaatsen en op alle communicatiedragers te gebruiken.

Mobiele versie afsluiten