INFORMATIE

+32 (0) 71 86 11 35-36

museesmediation@charleroi.be

Animaties en geleide bezoeken

Museumklassen: 3,5€ (toegangsprijs tot de site) + 1,25€ per kind (max. 25 kinderen/groep)

Bezoek voor middelbare scholen: 25€/groep (max 25 leerlingen/groep)

Geleid bezoek voor groepen: 50€ (volwassenengroepen op weekdagen), 65€ (volwassenengroepen tijdens het weekend, op feestdagen en bij avondopenstelling)

Voor individuele bezoekers: op voorwaarde van voorafgaande inschrijving en minimum 4 individuele deelnemers, de 1ste woensdag van de maand om 14.30 u: toegangsprijs tot de site van Le Bois du Cazier

Toegang tot de volledige site van Le Bois du Cazier

Individueel bezoek: volwassenen: 8€ / Senioren : 7€ / Jongeren (-18 jaar en studenten): 4,5€

Bezoek in groep: volwassenen: 6€ / Jongeren (-18 jaar en studenten): 3,5€

Gratis: officiële delegaties, vernissages, leden van de vzw Le Bois du Cazier, Amicale des Mineurs des Charbonnages de Wallonie, Ex-Minatori, Amis des Musées de la Ville de Charleroi, International Council of Museums ICOM, Association francophone des Musées de Belgique AFMB, Musées et Société en Wallonie MSW, Attractions et Tourisme, Association française pour l’ Archéologie du Verre AFAV, Verre et Histoire, Association Internationale pour l’histoire du Verre AIHV, Association GenVerre.

mdv@charleroi.be

Mobiele versie afsluiten